Czym obecnie pachnę, czyli moje perfumy

W chwili obecnej posiadam w użyciu cztery perfumy. Czy to dużo, czy mało - nie wiem. Mnie starcza, ale przydałby się jeszcze jeden zapach na przełamanie. Tak się zdarzyło, że żadnego z poniższych nie sprawiłam sobie sama - dostałam je w prezencie. Przedstawię Wam pokrótce jakie zapachy się u mnie znalazły począwszy od tych ulubionych :)

zapachy, perfumy, calvin klein, celin dion, thierry mugler



Thierry Mugler Alien

Mocny, intensywny zapach kwiatowy z nutą orientu. Jest to bardzo specyficzny zapach i nie każdy go polubi, ale znajdzie rzeszę osób, które go pokochają. Rodzina zapachowa jest ambrowo-drzewno-kwiatowa, a nuty zapachowe-  jasmin sambac, kaszmeran, biała ambra.
 Jest w nim jakaś elektryzująca moc, mega zmysłowość i coś bardzo intrygującego. Wystarczy zresztą spojrzeć na tę kosmiczną butelkę - nie wiadomo, czego można się spodziewać po perfumach w takim opakowaniu. Marzyłam o tym zapachu od dawna, ale jakoś nie śmiałam go sobie sprawić. Śmiał natomiast mój małżonek, któremu jestem za ten podarek wdzięczna, bo uwielbiam tę nutę. W ciągu 2-3 lat zużyłam ok. 3/4 ze 100 ml butelki, a to dlatego, że to zapach na specjalne okazje, zatem nie używam go często. Gdy jednak okazja taka się pojawia to nie mogę się doczekać by go użyć!



thierry muglar alien


Calvin Klein Contradiction

Te perfumy również polubiłam, bo są dla mnie w pewnym sensie lżejszą formą Aliena. Kategoria bardziej określana jako orientalno-waniliowa.  Nuta głowy: róża, peonia, jaśmin, konwalia, nuta serca: eukaliptus, kwiat gruszy, liliak, orchidea, nuta bazy: sandałowiec, bób tonka. Zapach jest zatem mocny, charakterystyczny, bardzo uwodzicielski i kobiecy. Podobno zbyt ciążki na dzień, jednak na wyjście towarzyskie w ciągu dnia zdecydowanie sobie na niego pozwalam.

calvin klein contradiction





Calvin Klein Beauty

Ciężko opisać mi do końca ten zapach, bo jest on taki... zwykły. Ot, po prostu perfum, żeby czymś po prostu pachnieć. I nie zrozumcie mnie źle - to nie to, że mi się nie podoba, bo ze względu na jego specyfikację używam go najczęściej, jednak nie ma on w sobie nic szczególnego. Nuta głowy - nasiona Ambrette, różowy pieprz, zielona konwalia, nuta serca - kalia, jaśmin, akord magnolii, nuta bazy- drzewo cedrowe, cashmeran (nuta kadzidlana). Bardzo subtelny, delikatny i kwiatowy dzienniak.


calvin klein beauty




Celine Dion Sensational Lux Blossom

Miałam kiedyś podstawową wersję tych perfum, czyli Sensational i miałam dokładnie te dostać w prezencie, jednak darczyńca pomylił się i otrzymałam Sensational Lux Blossom. I szkoda, bo choć nie są złe to jednak te bazowe dużo bardziej mi odpowiadały. Kompozycja to: nuta głowy - śliwka, frezja, nuta serca - jaśmin, róża, magnolia, nuta podstawy - paczula, wetyweria, drzewo sandałowe, piżmo. Nazwałabym je mianem eleganckich, subtelnych. Używam w zasadzie tylko na wyjazdach, gdyż posiadam poręczną 30 ml butelkę.


celine dion sensational lux blossom




Mam w na liście życzeń jeszcze kilka zapachów, ale o tym innym razem :)


A jakie są Wasze ulubione zapachy? Czym psikacie się na co dzień a czym od święta?



2 komentarze:

  1. No cóż flakony prezentują się ślicznie,szkoda,że nie można poczuć ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi ulubieńcami są Golden Fruit de Amore,Rebelle Fleur Rihanny,Woman Christiny Aguilery oraz Ariana Grande Sweet candy 💞
    Koniecznie muszę jednak nabyć condradiction Calvin Kleina😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulenta - Subiektywny blog kobiecy , Blogger